Generali Company Care céges egészségbiztosítás
Széles körű gondoskodás céges juttatásként Ön és munkatársai számára: szűrővizsgálatok + egészségügyi ellátás + összegbiztosítások
Növelje dolgozói elkötelezettségét, vállalata hatékonyságát, és tegye vonzóbbá az álláskeresők számára cégét a Generali Company Care egészségbiztosítással! Óvja munkatársai egészségét, hiszen a vállalati célok eléréséhez nélkülözhetetlenek az egészséges és aktív munkavállalók!
KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSÉT, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍVJA ÖNT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE VÁLASZOL.
Miért előnyös önnek vállalatvezetőként a Generali Company Care egészségbiztosítás?
- fenntartható munkahelyet teremt, ahol fontosak a munkatársak, így növeli a lojalitást és a megbecsülésérzést
- piaci előnyhöz juthat az a munkáltató, aki gondoskodni tud dolgozói egészségéről
- betegség esetén gyorsabb ellátás várható, azaz csökkenthetőek a munkáltatói többletköltségek, mint pl. a táppénz és munkaerőpótlás költség
- a szűrővizsgálatoknak köszönhető korai betegség-felismerés miatt egészségesebb és aktívabb munkavállalókra számíthat
- a négy különböző biztosítási csomag az egyes dolgozói csoportoknak differenciáltan is választható
- biztosíthatja összes munkavállalóját, vagy egy külön meghatározott dolgozói kört is
Ne csak vagyontárgyait biztosítsa, a munkatársak egészségének védelme is elengedhetetlen!
Miért előnyös a munkavállalóinak, ha Generali Company Care egészségbiztosításban részesülhetnek?
- probléma esetén gyors és minőségi ellátásra számíthatnak, emiatt csökkenhet a betegszabadságon töltött idő és kevesebb bérkiesés várható
- nem kell felesleges időt és energiát áldozniuk a megfelelő ellátás felkutatására
- előre tervezhetőek a szűrővizsgálatok, melyek segítik megelőzni a komolyabb betegségek kialakulását
- nem kell magán orvosi ellátásokra költeniük, továbbá pénzbeli kifizetésben részesülhetnek baleset és súlyos betegségek esetén
- nincs várólista
- szükség esetén labor- és képalkotó diagnosztikai vizsgálatok (pl.: CT, MR, UH, akár PET CT is), csomagválasztástól függően onkológiai és egyéb diagnosztikai vizsgálatok is rendelkezésre állnak szükség esetén (pl.: CT, MR, UH) diagnosztika is rendelkezésére állnak
- 24 órában elérhető egészségügyi tanácsadás, betegút-szervezés: Generali Medi24
- egészségügyi segítségnyújtás Európa teljes területén
Mind a munkahelyen, mind a magánéletben könnyebb helyt állni egészségesen!
LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK BIZTOSÍTOTTAK RÉSZÉRE:
GENERALI MEDI24 +36 1 465 3777
Telefonálás helyett válassza az online igénybejelentőnket, melynek használatával több esetben időpontot is tud foglalni magának. Ha feltétlenül telefonálni szeretne, akkor javasoljuk, hogy hétfő – csütörtök 16-20 óra között hívjon minket, várhatóan akkor rövidebb a várakozási idő.
Az alábbi táblázat a Generali Private Care szolgáltatás a Start, Normál, Prémium és Exkluzív csomagjának szolgáltatásait tartalmazza. Bővebbb információért kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 452 3333-as telefonszámon.
A Generali Biztosító egészségügyi ellátásszervező partnere a Europ Assistance, a kiemelt egészségügyi partnerek listája itt található.
Ha szeretnél igénybe venni valamilyen egészségügyi szolgáltatást vagy panaszod van, minden esetben egyeztess a Generali Medi24 ügyfélszolgálatával telefonon, vagy válaszd az online időpontfoglalás lehetőségét.
Generali Medi24: +36 1 465 3777 (2-es menüpont)
Generali Medi24: +36 1 465 3777 (2-es menüpont)
EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK BŐVÍTÉSE
Ügyfeleink védelme érdekében a járványügyi helyzet alatt bevezetett alábbi kiegészítő szolgáltatásainkat továbbra is fenntartjuk, és az összes kínált csomagban elérhetőek.
Szakorvosok által nyújtott telefonos (illetve videós) konzultáció során a biztosított a felmerülő egészségi problémáit szakértőkkel egyeztetheti egy telefon vagy videóhívás keretében. A Telekonzultáció azon tünetek, panaszok esetén lehetséges, ahol nem elengedhetetlenül szükséges a személyes megjelenés, illetve vizsgálat. Telekonzultáció belgyógyász, bőrgyógyász orvosokkal, illetve Normál, Prémium és Exkluzív biztosítási csomagok esetén dietetikussal érhető el önkiszolgáló időpont foglalónkon keresztül.
Magánegészségügyi intézmények által kínált lehetőségek alapján egyéb szakorvos telekonzultáció is elérhető a Medi24 szervezésében.
A konzultáció során a szakorvos diagnózis felállítására nem jogosult, mivel fizikális vizsgálat elvégzésére nem kerül sor, így jelen szolgáltatás telefonon nyújtott orvosi tanácsadásnak minősül.
A Telekonzultáció szűrővizsgálati célból, valamint sürgősségi ellátás helyett nem vehető igénybe.
A Telekonzultáció során az egészségügyi szolgáltató részéről elhangzottakért az egészségügyi szolgáltató felel, azok felhasználása az információt kapó, illetve információt felhasználó felelőssége, így sem a biztosító, sem a szolgáltatásszervező ezzel kapcsolatban nem vállal felelősséget.
Online igénybejelentést követően az önkiszolgáló időpontfoglalónkban lehetséges telekonzultációra időpontot foglalni belgyógyász és bőrgyógyász szakorvosokhoz. Amennyiben Normál, Prémium vagy Exkluzív biztosítási csomaggal rendelkezel, akkor dietetikushoz is tudsz telekonzultációt foglalni egyszerűen, pár kattintással. Az online igénybejelentő linkje megtalálható az ügyintézés menüpontban. Egyéb telekonzultációt az online igénybejelentőn vagy a Generali Medi24 (+361 465 3777) vonalán keresztül tudsz igényelni a biztosítási csomagod tartalmától függően.
A konzultáció időtartama a felmerülő egészségügyi problémától függ. Általában 15, vagy 30 perc közötti idősávra kell számítani.
Az időpont foglalást követően részletes információt kapsz arra vonatkozóan, hogyan lehet kapcsolatba lépni a szakorvossal. Az időpont foglalóban foglalt telekonzultáció estében a lefoglalt időpont előtt 10 perccel kapsz egy linket az email címedre, a linkre belépve kezdheted meg a konzultációt. A telekonzultációt egyes esetekben a szolgáltató kezdeményezi más esetekben a szolgáltató online felületére neked, mint biztosítottnak kell belépned az előzetesen lefoglalt időpontban. Az időpontokban –ahogy a szakrendelések esetében is- előfordulhatnak néhány perces csúszások, így szíves türelmedet kérjük.
Igen, ambuláns lap készül a telekonzultáció során, melyet a konzultációt követően 2 munkanapon belül emailben küldenek meg részedre. Ezt követően a Generali MyGenerali szerződéskezelőben is elérhető lesz a dokumentum (amely a generali.hu oldalról érhető el).
Igen, amennyiben rendelkezésre áll. Dietetikai tanácsadás esetén mindenképpen szükséges az orvosi javaslat megküldése a tájékoztató e-mailben megadott címre. A szakorvosi Telekonzultáció megfelelő elvégzéséhez szükséges egészségügyi dokumentumoknak az egészségügyi szolgáltatóhoz megfelelő időben történő eljuttatása a te felelősséged. Az ellátásszervező emailben tájékoztat arról, hogy az egészségügyi dokumentumaidat milyen email címre kell elküldeni a konzultáció előtt, vagy milyen felületre kell azokat előzetesen feltölteni.
Ha érvényes szakorvosi javaslattal rendelkezel egy adott gyógyszerre vonatkozóan, vagy valamely krónikus betegségre folyamatosan szedett gyógyszert szeretnél felíratni (pl.: vérnyomáscsökkentő), akkor van lehetőség (e)recept felírására, az orvosi javaslatot tartalmazó dokumentum alapján. Egyes esetekben telekonzultáció nélkül is megoldható a gyógyszer felírása. A lehetőségekről a szolgáltatásszervező nyújt tájékoztatást.
Ha hirtelen fellépő, de nem azonnali ellátást igénylő problémáról van szó pl.: emésztési panaszok, hányinger, migrénes fejfájás, vizelési panaszok, felfázás, egyes bőrgyógyászati problémák.
Ha valamilyen krónikus betegséged van, mellyel kapcsolatosan panaszod, kérdésed merül fel, továbbá egyes kontrollvizsgálatok, leletkonzultációk esetén – a szolgáltatásszervező a konkrét eset ismeretében eldönti, hogy az alkalmas-e telekonzultációra, kérdéses esetben egyeztet az egészségügyi szolgáltatóval.
Amennyiben sürgős beavatkozásra/ellátásra van szükséged, vagy valamilyen életet veszélyeztető tünet áll fenn. Ilyen esetekben kérjük, azonnal hívd a mentőket a 104-es vagy 112-es hívószámon!
Az egészségügyi szolgáltató partner a konzultációt megelőzően telefonon egyeztet veled, mely beszélgetés során kiderülhet, hogy az adott panasszal kapcsolatban személyes orvosi vizsgálatot javasolnak a telefonos konzultáció helyett - ebben az esetben ezt mind veled, mind az ellátásszervezővel közli. Illetve előfordulhat olyan eset is, hogy a telefonos konzultáció során elhangzott tünetegyüttes alapján a szakorvos személyes orvosi vizsgálatot is fog javasolni.
Szűrővizsgálati célból panaszmentes állapotban sem kérhető telekonzultáció.
Magánegészségügyi intézmények által kínált lehetőségek alapján egyéb szakorvos telekonzultáció is elérhető a Medi24 szervezésében.
A konzultáció során a szakorvos diagnózis felállítására nem jogosult, mivel fizikális vizsgálat elvégzésére nem kerül sor, így jelen szolgáltatás telefonon nyújtott orvosi tanácsadásnak minősül.
A Telekonzultáció szűrővizsgálati célból, valamint sürgősségi ellátás helyett nem vehető igénybe.
A Telekonzultáció során az egészségügyi szolgáltató részéről elhangzottakért az egészségügyi szolgáltató felel, azok felhasználása az információt kapó, illetve információt felhasználó felelőssége, így sem a biztosító, sem a szolgáltatásszervező ezzel kapcsolatban nem vállal felelősséget.
Gyakran ismételt kérdések
HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST?
Online igénybejelentést követően az önkiszolgáló időpontfoglalónkban lehetséges telekonzultációra időpontot foglalni belgyógyász és bőrgyógyász szakorvosokhoz. Amennyiben Normál, Prémium vagy Exkluzív biztosítási csomaggal rendelkezel, akkor dietetikushoz is tudsz telekonzultációt foglalni egyszerűen, pár kattintással. Az online igénybejelentő linkje megtalálható az ügyintézés menüpontban. Egyéb telekonzultációt az online igénybejelentőn vagy a Generali Medi24 (+361 465 3777) vonalán keresztül tudsz igényelni a biztosítási csomagod tartalmától függően.
MENNYI IDEIG TART EGY TELEKONZULTÁCIÓS BESZÉLGETÉS?
A konzultáció időtartama a felmerülő egészségügyi problémától függ. Általában 15, vagy 30 perc közötti idősávra kell számítani.
A TELEFONHÍVÁST KI KEZDEMÉNYEZI?
Az időpont foglalást követően részletes információt kapsz arra vonatkozóan, hogyan lehet kapcsolatba lépni a szakorvossal. Az időpont foglalóban foglalt telekonzultáció estében a lefoglalt időpont előtt 10 perccel kapsz egy linket az email címedre, a linkre belépve kezdheted meg a konzultációt. A telekonzultációt egyes esetekben a szolgáltató kezdeményezi más esetekben a szolgáltató online felületére neked, mint biztosítottnak kell belépned az előzetesen lefoglalt időpontban. Az időpontokban –ahogy a szakrendelések esetében is- előfordulhatnak néhány perces csúszások, így szíves türelmedet kérjük.
A TELEKONZULTÁCIÓRÓL KAPOKVALAMILYEN DOKUMENTUMOT, HA IGEN, MILYEN MÓDON?
Igen, ambuláns lap készül a telekonzultáció során, melyet a konzultációt követően 2 munkanapon belül emailben küldenek meg részedre. Ezt követően a Generali MyGenerali szerződéskezelőben is elérhető lesz a dokumentum (amely a generali.hu oldalról érhető el).
SZÜKSÉGES-E A MEGLÉVŐ ORVOSI DOKUMENTUMAID ELŐZETES ELKÜLDÉSE A TELEKONZULTÁCIÓHOZ?
Igen, amennyiben rendelkezésre áll. Dietetikai tanácsadás esetén mindenképpen szükséges az orvosi javaslat megküldése a tájékoztató e-mailben megadott címre. A szakorvosi Telekonzultáció megfelelő elvégzéséhez szükséges egészségügyi dokumentumoknak az egészségügyi szolgáltatóhoz megfelelő időben történő eljuttatása a te felelősséged. Az ellátásszervező emailben tájékoztat arról, hogy az egészségügyi dokumentumaidat milyen email címre kell elküldeni a konzultáció előtt, vagy milyen felületre kell azokat előzetesen feltölteni.
TUD AZ ORVOS VÉNYKÖTELES GYÓGYSZERT FELÍRNI NEKEM A TELEKONZULTÁCIÓ SORÁN?
Ha érvényes szakorvosi javaslattal rendelkezel egy adott gyógyszerre vonatkozóan, vagy valamely krónikus betegségre folyamatosan szedett gyógyszert szeretnél felíratni (pl.: vérnyomáscsökkentő), akkor van lehetőség (e)recept felírására, az orvosi javaslatot tartalmazó dokumentum alapján. Egyes esetekben telekonzultáció nélkül is megoldható a gyógyszer felírása. A lehetőségekről a szolgáltatásszervező nyújt tájékoztatást.
MIKOR ÉRDEMES TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST IGÉNYELNI?
Ha hirtelen fellépő, de nem azonnali ellátást igénylő problémáról van szó pl.: emésztési panaszok, hányinger, migrénes fejfájás, vizelési panaszok, felfázás, egyes bőrgyógyászati problémák.
Ha valamilyen krónikus betegséged van, mellyel kapcsolatosan panaszod, kérdésed merül fel, továbbá egyes kontrollvizsgálatok, leletkonzultációk esetén – a szolgáltatásszervező a konkrét eset ismeretében eldönti, hogy az alkalmas-e telekonzultációra, kérdéses esetben egyeztet az egészségügyi szolgáltatóval.
MILYEN ESETEKBEN NEM KÉRHETEM A TELEFONOS KONZULTÁCIÓT?
Amennyiben sürgős beavatkozásra/ellátásra van szükséged, vagy valamilyen életet veszélyeztető tünet áll fenn. Ilyen esetekben kérjük, azonnal hívd a mentőket a 104-es vagy 112-es hívószámon!
Az egészségügyi szolgáltató partner a konzultációt megelőzően telefonon egyeztet veled, mely beszélgetés során kiderülhet, hogy az adott panasszal kapcsolatban személyes orvosi vizsgálatot javasolnak a telefonos konzultáció helyett - ebben az esetben ezt mind veled, mind az ellátásszervezővel közli. Illetve előfordulhat olyan eset is, hogy a telefonos konzultáció során elhangzott tünetegyüttes alapján a szakorvos személyes orvosi vizsgálatot is fog javasolni.
Szűrővizsgálati célból panaszmentes állapotban sem kérhető telekonzultáció.
Vállaljuk egy elvégzett COVID szűrővizsgálat (fertőzöttség /PCR, gyorsteszt /- vagy ellenanyagszint kimutatását célzó teszt) költségének megtérítését az alábbiak szerint:
- A COVID tesztet a biztosítás tartama alatt egy alkalommal (nem biztosítási évenként egyszer), maximum 15.000 Ft összegig finanszírozzuk utólagosan benyújtott – a biztosított nevére kiállított – számla ellenében.
- A teszt elvégzését egyénileg, saját szervezésben kell megoldani.
- A számla befogadásával, kiállításának módjával kapcsolatosan a Medi24 pontos tájékoztatást nyújt.
Koronavírus fertőzés esetén (ha otthonában gyógyul a biztosított) a Generali Medi24 orvosai telefonos tanácsadást nyújtanak a tüneti kezelés módszereiről. A biztosítottnak nincs más dolga, mint felhívni a Generali Medi24-et, az orvos rövid időn belül visszahívja és megbeszélik a felmerülő orvos szakmai kérdéseket. A biztosító a biztosítás alapján finanszírozza a telefonos tanácsadás költségeit.
Minden olyan járóbeteg-ellátás esetén befogadjuk a számlát, amelyet a biztosított saját magának megszervez, és előfinanszíroz - de kizárólag a biztosítási csomagjának és a vonatkozó biztosítási feltételeknek megfelelő szolgáltatások erejéig, kivéve a szűrővizsgálatot.
A számla értéke ellátás-típusonként maximum 20.000 Ft/ellátás összegig kerül megtérítésre, akkor is, ha a számla magasabb összegről szól (azonban, ha az ellátásszervező szervezi meg az ellátást, akkor nem kell a szolgáltatásért fizetni). Tehát egy adott egészségi problémával kapcsolatban a szakorvosi ellátásról és a hozzá szükséges labor /diagnosztikai vizsgálatról, esetleg ambuláns beavatkozás költségéről szóló számlából is 20.000 Ft-ot térítünk ellátásonként.
A saját szervezésű ellátások számláinak darabszámára vonatkozó korlátozás nincs, tehát ha többféle egészségi probléma merül fel, akkor többféle – a biztosítási szolgáltatási csomagban meghatározott szolgáltatást tartalmazó – vizsgálat költségét térítjük – a vonatkozó biztosítási feltételek szabályozásának megfelelő esetekben, biztosítási esemény bekövetkezése estén.
FONTOS! Abban az esetben, ha ilyen módon szeretnél ellátást igénybe venni, első lépésként a Generali Medi24-et kell felhívni, itt többek között abban is segíteni fognak, hogy mire nyújt fedezetet a biztosítási csomagod, mely ellátások esetén fogjuk téríteni a számla értékét a fenti limittel.
A számla értéke ellátás-típusonként maximum 20.000 Ft/ellátás összegig kerül megtérítésre, akkor is, ha a számla magasabb összegről szól (azonban, ha az ellátásszervező szervezi meg az ellátást, akkor nem kell a szolgáltatásért fizetni). Tehát egy adott egészségi problémával kapcsolatban a szakorvosi ellátásról és a hozzá szükséges labor /diagnosztikai vizsgálatról, esetleg ambuláns beavatkozás költségéről szóló számlából is 20.000 Ft-ot térítünk ellátásonként.
A saját szervezésű ellátások számláinak darabszámára vonatkozó korlátozás nincs, tehát ha többféle egészségi probléma merül fel, akkor többféle – a biztosítási szolgáltatási csomagban meghatározott szolgáltatást tartalmazó – vizsgálat költségét térítjük – a vonatkozó biztosítási feltételek szabályozásának megfelelő esetekben, biztosítási esemény bekövetkezése estén.
FONTOS! Abban az esetben, ha ilyen módon szeretnél ellátást igénybe venni, első lépésként a Generali Medi24-et kell felhívni, itt többek között abban is segíteni fognak, hogy mire nyújt fedezetet a biztosítási csomagod, mely ellátások esetén fogjuk téríteni a számla értékét a fenti limittel.
fontos információ
Az Ukrajnában kialakult háborús helyzet miatt felhívjuk figyelmedet, hogy a hatályos Élet-, baleset- és egészségbiztosítási feltételeink szerint Társaságunk kockázatviselése nem terjed ki – egyebek mellett - azokra az eseményekre, amelyek oka közvetlenül vagy közvetve, egészben vagy részben háború vagy harci cselekmény.