Generali Private Care egészségbiztosítás

Teljes szívvel az egészségért

Válaszd a Generali Private Care egészségbiztosítást, és nem kell bajlódnod azzal, hogy mikor és hova fordulj egészségi panaszoddal. A nap 24 órájában keresheted a Generali Medi24-et, amelyen keresztül jól felszerelt magánrendelők állnak rendelkezésedre. Nem kell várakoznod egy-egy vizsgálatra, hanem gyorsan szakszerű orvosi ellátásban részesülhetsz. Négy különböző csomagból választhatod ki a neked leginkább megfelelő szolgáltatás-összeállítást. Szükség esetén lehetőséged van ambuláns műtétek, egynapos sebészet vagy akár onkológiai vizsgálatok igénybevételére is. A szűrővizsgálatok segítségével könnyebben megőrizheted egészségedet, megelőzheted a betegségek kialakulását, illetve sok betegség gyógyulási esélyét megnöveli a korai felismerés.

SZAKSZERŰ BETEGELLÁTÁS VÁRÓLISTA NÉLKÜL, IGÉNYEIDNEK MEGFELELŐ CSOMAGOK

Kérd visszahívásunkat, és munkatársunk segít a döntésben!

KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSed, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍV, ÉS MINDEN KÉRDÉSedRE VÁLASZOL.

Ha már ügyfelünk vagy, és a meglévő szerződéseddel, biztosításoddal kapcsolatban szeretnél ügyet intézni, kérlek, kattints ide

MIK AZ ELŐNYEI? 

 
  • Nem kell felesleges időt és energiát áldoznod arra, hogy megtaláld a megfelelő orvost és ellátást, így teljes mértékben a gyógyulásra koncentrálhatsz.
  • Nem kell vizsgálatonként fizetned a magánorvosi-ellátásért, a biztosítási díjért (havi, negyed-, fél- vagy éves díjfizetés lehetséges) legtöbbször korlátlan számú ellátásban részesülhetsz az orvosilag indokolt esetekben.
  • Szakszerű betegellátásban részesülhetsz, szép környezetben.
  • 24 órában elérhető egészségügyi tanácsadás, betegútszervezés a Generali Medi24 keretében.
  • Nincs várólista
  • A lehetséges szűrővizsgálatok előre tervezhetőek, ami segíthet megelőzni a komolyabb betegségek kialakulását.
  • Négy különböző csomagból választhatod ki a megfelelő szolgáltatásokat.

KINEK AJÁNLJUK ELSŐSORBAN?

 
  • Azoknak, akik szeretnének gyors és szakszerű betegellátást saját maguk és családjuk számára is.
  • Azoknak, akik nem szeretnének a magánorvosok részére vizsgálatonként fizetni.
  • Azoknak, akik a gyorsan és akár több helyszínen igénybe vehető szolgáltatások hívei.
  • Azoknak, akik szeretik az előre megtervezhető és teljes körű gondoskodást a szűrővizsgálatoktól az onkológiai tanácsadáson keresztül a kórházi ellátásig VIP elhelyezéssel, melyet az Exkluzív csomag választásával érhetnek el.

LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK BIZTOSÍTOTTAK RÉSZÉRE:

GENERALI MEDI24   +36 1 465 3777

Telefonálás helyett válaszd az online igénybejelentőnket, melynek használatával több esetben időpontot is tudsz foglalni magadnak. Ha feltétlenül telefonálni szeretnél, akkor javasoljuk, hogy hétfő – csütörtök 16-20 óra között hívj minket, várhatóan akkor rövidebb a várakozási idő.

Egész héten, napi 24 órában elérhető telefonos segítség (Generali Medi24)


  • A Generali Medi24 egészségügyi tanácsadással áll rendelkezésre a hét minden napján, napi 24 órában
  • Betegútszervezés: megszervezik az egészségügyi ellátásokat, lefoglalják az időpontot


Szűrések


  • Éves preventív szűrővizsgálatok


Szakszerű betegellátás


  • Járóbeteg-szakrendelések
  • Laborvizsgálatok
  • Diagnosztikai vizsgálatok (pl. ultrahang, CT, MR,)
  • Gyógytorna
  • Influenza elleni védőoltás
  • Betegszállítás
  • Házivizit
  • Egynapos sebészet
  • Ambuláns műtétek
  • Kórházi ellátás V.I.P elhelyezéssel


Nemzetközi második orvosi vélemény



Onkológiai diagnosztika


  • kivizsgálás
  • onkológiai szakvélemény és javaslat
  • tanácsadás


Rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó összegbiztosítás



Családi kedvezmények


  • díjkedvezmény családtagok részére

A Generali Medi24 felhívásával szabadon választhatsz az Europ Assistance kiemelt egészségügyi partnerei közül.
Az alábbi táblázat a Generali Private Care szolgáltatás a Start, Plusz, Komplex és Exkluzív csomagjának szolgáltatásait tartalmazza. Bővebbb információért kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 452 3333-as telefonszámon.

A Generali Biztosító egészségügyi ellátásszervező partnere a Europ Assistance, a kiemelt egészségügyi partnerek listája itt található.

Ha szeretnél igénybe venni valamilyen egészségügyi szolgáltatást vagy panaszod van, minden esetben egyeztess a Generali Medi24 ügyfélszolgálatával telefonon, vagy válaszd az online időpontfoglalás lehetőségét. 

Generali Medi24: +36 1 465 3777 (2-es menüpont)

Online időpontfoglalás
A biztosítási szerződés határozott, legalább egy és legfeljebb öt éves időtartamra köthető.
Betegút-szervezést, időpontfoglalást és 24 órás magyar nyelvű telefonos segítségnyújtást: telefonos orvosi tanácsadás, tájékoztatás helyi egészségügyi ellátók, mentőszolgálatok, gyógyszertárak elérhetőségéről, beteg hazaszállításában való szervezési segítség. 
Igen, amennyiben Plusz, Komplex vagy Exkluzív csomagot választasz.
A Komplex és az Exkluzív csomag tartalmazza az éves szűrővizsgálatok lehetőségét, amelyek tartalma biztosítási csomagonként eltérő. 
Igen, Exkluzív csomagunk keretében egy fő biztosítási évente maximum 12 alkalommal vehetsz igénybe gyógytornát.

EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK BŐVÍTÉSE


Ügyfeleink védelme érdekében a járványügyi helyzet alatt bevezetett alábbi kiegészítő szolgáltatásainkat továbbra is fenntartjuk, és az összes kínált csomagban elérhetőek.
Szakorvosok által nyújtott telefonos (illetve videós) konzultáció során a biztosított a felmerülő egészségi problémáit szakértőkkel egyeztetheti egy telefon vagy videóhívás keretében. A Telekonzultáció azon tünetek, panaszok esetén lehetséges, ahol nem elengedhetetlenül szükséges a személyes megjelenés, illetve vizsgálat. Telekonzultáció belgyógyász, bőrgyógyász orvosokkal, illetve Plusz, Komplex és Exkluzív biztosítási csomagok esetén dietetikussal érhető el önkiszolgáló időpont foglalónkon keresztül.
Magánegészségügyi intézmények által kínált lehetőségek alapján egyéb szakorvos telekonzultáció is elérhető a Medi24 szervezésében.
A konzultáció során a szakorvos diagnózis felállítására nem jogosult, mivel fizikális vizsgálat elvégzésére nem kerül sor, így jelen szolgáltatás telefonon nyújtott orvosi tanácsadásnak minősül.
A Telekonzultáció szűrővizsgálati célból, valamint sürgősségi ellátás helyett nem vehető igénybe.
A Telekonzultáció során az egészségügyi szolgáltató részéről elhangzottakért az egészségügyi szolgáltató felel, azok felhasználása az információt kapó, illetve információt felhasználó felelőssége, így sem a biztosító, sem a szolgáltatásszervező ezzel kapcsolatban nem vállal felelősséget.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST?

Online igénybejelentést követően az önkiszolgáló időpontfoglalónkban lehetséges telekonzultációra időpontot foglalni belgyógyász és bőrgyógyász szakorvosokhoz. Amennyiben Plusz, Komplex vagy Exkluzív biztosítási csomaggal rendelkezel, akkor dietetikushoz is tudsz telekonzultációt foglalni egyszerűen, pár kattintással. Az online igénybejelentő linkje megtalálható az ügyintézés menüpontban.
Egyéb telekonzultációt az online igénybejelentőn vagy a Generali Medi24 (+361 465 3777) vonalán keresztül tudsz igényelni a biztosítási csomagod tartalmától függően.

MENNYI IDEIG TART EGY TELEKONZULTÁCIÓS BESZÉLGETÉS?

A konzultáció időtartama a felmerülő egészségügyi problémától függ. Általában 15, vagy 30 perc közötti idősávra kell számítani.

A TELEFONHÍVÁST KI KEZDEMÉNYEZI?
 
Az időpont foglalást követően részletes információt kapsz arra vonatkozóan, hogyan lehet kapcsolatba lépni a szakorvossal. Az időpont foglalóban foglalt telekonzultáció estében a lefoglalt időpont előtt 10 perccel kapsz egy linket az email címedre, a linkre belépve kezdheted meg a konzultációt.
A telekonzultációt egyes esetekben a szolgáltató kezdeményezi más esetekben a szolgáltató online felületére neked, mint biztosítottnak kell belépned az előzetesen lefoglalt időpontban. Az időpontokban –ahogy a szakrendelések esetében is- előfordulhatnak néhány perces csúszások, így szíves türelmedet kérjük.

A TELEKONZULTÁCIÓRÓL KAPOKVALAMILYEN DOKUMENTUMOT, HA IGEN, MILYEN MÓDON?

Igen, ambuláns lap készül a telekonzultáció során, melyet a konzultációt követően 2 munkanapon belül emailben küldenek meg részedre. Ezt követően a MyGenerali szerződéskezelőben is elérhető lesz a dokumentum (amely a generali.hu oldalról érhető el).

SZÜKSÉGES-E A MEGLÉVŐ ORVOSI DOKUMENTUMAIM ELŐZETES ELKÜLDÉSE A TELEKONZULTÁCIÓHOZ?

Igen, amennyiben rendelkezésre áll. Dietetikai tanácsadás esetén mindenképpen szükséges az orvosi javaslat megküldése a tájékoztató e-mailben megadott címre.
A szakorvosi Telekonzultáció megfelelő elvégzéséhez szükséges egészségügyi dokumentumoknak az egészségügyi szolgáltatóhoz megfelelő időben történő eljuttatása a te felelősséged. Az ellátásszervező emailben tájékoztat arról, hogy az egészségügyi dokumentumaidat milyen email címre kell elküldeni a konzultáció előtt, vagy milyen felületre kell azokat előzetesen feltölteni.

TUD AZ ORVOS VÉNYKÖTELES GYÓGYSZERT FELÍRNI NEKEM A TELEKONZULTÁCIÓ SORÁN?

Ha érvényes szakorvosi javaslattal rendelkezel egy adott gyógyszerre vonatkozóan, vagy valamely krónikus betegségre folyamatosan szedett gyógyszert szeretnél felíratni (pl.: vérnyomáscsökkentő), akkor van lehetőség (e)recept felírására, az orvosi javaslatot tartalmazó dokumentum alapján. Egyes esetekben telekonzultáció nélkül is megoldható a gyógyszer felírása. A lehetőségekről a szolgáltatásszervező nyújt tájékoztatást.

MIKOR ÉRDEMES TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST IGÉNYELNI?

Ha hirtelen fellépő, de nem azonnali ellátást igénylő problémáról van szó pl.: emésztési panaszok, hányinger, migrénes fejfájás, vizelési panaszok, felfázás, egyes bőrgyógyászati problémák.
Ha valamilyen krónikus betegséged van, mellyel kapcsolatosan panaszod, kérdésed merül fel, továbbá egyes kontrollvizsgálatok, leletkonzultációk esetén – a szolgáltatásszervező a konkrét eset ismeretében eldönti, hogy az alkalmas-e telekonzultációra, kérdéses esetben egyeztet az egészségügyi szolgáltatóval.

MILYEN ESETEKBEN NEM KÉRHETEM A TELEFONOS KONZULTÁCIÓT?

Amennyiben sürgős beavatkozásra/ellátásra van szükséged, vagy valamilyen életet veszélyeztető tünet áll fenn. Ilyen esetekben kérjük, azonnal hívd a mentőket a 104-es vagy 112-es hívószámon!
Az egészségügyi szolgáltató partner a konzultációt megelőzően telefonon egyeztet veled, mely beszélgetés során kiderülhet, hogy az adott panasszal kapcsolatban személyes orvosi vizsgálatot javasolnak a telefonos konzultáció helyett - ebben az esetben ezt mind veled, mind az ellátásszervezővel közli. Illetve előfordulhat olyan eset is, hogy a telefonos konzultáció során elhangzott tünetegyüttes alapján a szakorvos személyes orvosi vizsgálatot is fog javasolni.
Szűrővizsgálati célból panaszmentes állapotban sem kérhető telekonzultáció.
Vállaljuk egy elvégzett COVID szűrővizsgálat (fertőzöttség /PCR, gyorsteszt /- vagy ellenanyagszint kimutatását célzó teszt) költségének megtérítését az alábbiak szerint:

  • A COVID tesztet a biztosítás tartama alatt egy alkalommal (nem biztosítási évenként egyszer), maximum 15.000 Ft összegig finanszírozzuk utólagosan benyújtott – a biztosított nevére kiállított – számla ellenében.
  • A teszt elvégzését egyénileg, saját szervezésben kell megoldani.
  • A számla befogadásával, kiállításának módjával kapcsolatosan a Medi24 pontos tájékoztatást nyújt.

Koronavírus fertőzés esetén (ha otthonában gyógyul a biztosított) a Generali Medi24 orvosai telefonos tanácsadást nyújtanak a tüneti kezelés módszereiről. A biztosítottnak nincs más dolga, mint felhívni a Generali Medi24-et, az orvos rövid időn belül visszahívja és megbeszélik a felmerülő orvos szakmai kérdéseket. A biztosító a biztosítás alapján finanszírozza a telefonos tanácsadás költségeit.
Minden olyan járóbeteg-ellátás esetén befogadjuk a számlát, amelyet a biztosított saját magának megszervez, és előfinanszíroz - de kizárólag a biztosítási csomagjának és a vonatkozó biztosítási feltételeknek megfelelő szolgáltatások erejéig, kivéve a szűrővizsgálatot.
A számla értéke ellátás-típusonként maximum 20.000 Ft/ellátás összegig kerül megtérítésre, akkor is, ha a számla magasabb összegről szól (azonban, ha az ellátásszervező szervezi meg az ellátást, akkor nem kell a szolgáltatásért fizetni). Tehát egy adott egészségi problémával kapcsolatban a szakorvosi ellátásról és a hozzá szükséges labor /diagnosztikai vizsgálatról, esetleg ambuláns beavatkozás költségéről szóló számlából is 20.000 Ft-ot térítünk ellátásonként.
A saját szervezésű ellátások számláinak darabszámára vonatkozó korlátozás nincs, tehát ha többféle egészségi probléma merül fel, akkor többféle – a biztosítási szolgáltatási csomagban meghatározott szolgáltatást tartalmazó – vizsgálat költségét térítjük – a vonatkozó biztosítási feltételek szabályozásának megfelelő esetekben, biztosítási esemény bekövetkezése estén.

FONTOS! Abban az esetben, ha ilyen módon szeretnél ellátást igénybe venni, első lépésként a Generali Medi24-et kell felhívni, itt többek között abban is segíteni fognak, hogy mire nyújt fedezetet a biztosítási csomagod, mely ellátások esetén fogjuk téríteni a számla értékét a fenti limittel.

fontos információ

Az Ukrajnában kialakult háborús helyzet miatt felhívjuk figyelmedet, hogy a hatályos Élet-, baleset- és egészségbiztosítási feltételeink szerint Társaságunk kockázatviselése nem terjed ki – egyebek mellett - azokra az eseményekre, amelyek oka közvetlenül vagy közvetve, egészben vagy részben háború vagy harci cselekmény.

letölthető dokumentumok

Ügyféltájékoztató és a biztosítási szerződésre vonatkozó általános rendelkezések

Private Care Biztosítási termékismertető

Generali Private Care egészségbiztosítás rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás onkológiai diagnosztikára vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás nemzetközi második orvosi véleményre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás szolgáltatásfinanszírozásra vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás általános szerződési feltételei (GPC-ÁSZF/2017)

Terméktájékoztató a Generali Private Care egészségbiztosításról (GPC-TTÁJ/2017)

download documents

Product Brochure Generali Private Care Health Insurance

General Terms and Conditions of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Fee-for-Service Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the International Medical Second Opinion Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Oncology Diagnostics Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Malignant Tumour Coverage of Generali Private Care Health Insurance